Size bir telefon kadar yakınız
0532 545 7556
Dil Seçin
trende

Twitter Yönetimi

31.10.2017
85 görüntülenme
Twitter Yönetimi

Türkiye’de, aktif internet kullanıcısı 46 milyon kişi yani nüfusumuzun %58’i internet kullanıyor. Aktif, sosyal medya kullanıcılarını sayısı ise, 42 milyonu bulmuş durumda. Nüfusun %90’ı ise mobil erişime ve mobil internete ulaşma imkanına sahip.

Yine ülke nüfusun %45’i ise, mobil cihazlar üzerinden sosyal medya kullanıyor. Bu verilere göre, Türkiye’de sosyal mecralar üzerinden iletişim kurmak, markalar için de çok önemli bir konu olarak görülüyor.

Şirketlerin sosyal medya pazarlamasında Facebook’tan sonra en çok önem verdiği 2 mecradan biri de Twitter. Gelişen trendlerin en hızlı takip edilebildiği ve kullanıcıların anlık olarak tepkilerini gösterebildiği Twitter, özellikle CRM anlamında firmaların en çok dikkat etmesi gereken platformlardan biri. Profesyonel bir Twitter sayfa yönetimi sayesinde, markanızın online itibar yönetiminde önemli yollar kat edebilirsiniz.

Twitter hesabını yönetmeye başlamadan önce, o hesaba ait markanın ve sektörün çok iyi anlaşılması ve takipçilerin iyi analiz edilmesi gerekir. Mecranın dinamiklerine uygun içerikler ve hashtagler kullanmak, düzenli paylaşımlarda bulunmak, takipçilerin ilgisini çekebilecek çekiliş ve kampanyalar oluşturmak takipçi kitlesi aktif tutmaya yardımcı olur.

Twitter, müşteri ilişkileri ve online itibar yönetimini profesyonel olarak yapmak için mükemmel bir mecra. Gelen sorulara anında yanıt vermek, müşterilerin mesajlarını cevapsız bırakmamak, arada rastgele aramalarla marka hakkında bir şeyler yazan kişilere yorumlarda bulunmak ve övgüleri RT etmek Twitter hesabını etkili kullanma yollarından biri.

Twitter, mecra olarak kişilerin sizin hakkınızda, sizi etiketlemeden de yorum yapmalarına olanak sağlayan bir platform. Bu durumda, mecra üzerinden çeşitli anahtar kelimelerle aramalar yaparak, marka hakkında iç görüler edinmek mümkün. Yeni ürün ve hizmetlerin ne oranda beğenildiği, yankı uyandırıp uyandırmadığı ise, Twitter üzerinde yarattığı etki ölçümlenebilir ve kendi istatistik araçları haricinde araçlar da kullanılabilir.

Twitter’ın kullanıcılarına sunduğu kontrol panelleri ve yönetim araçları sayesinde, etkin bir raporlama almanız mümkün. İnsanların Tweet’lerinizle nasıl etkileşim kurduğunu, tweet etkinlikleriniz, kaç retweet veya kaç beğeni aldığı gibi istatistikleri görmenin yanında, takipçi sayınızdaki artışları ya da takipçileriniz hakkındaki demografik bilgileri de edinebilirsiniz.

ETİKETLER: , ,
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

REKLAMSA REKLAM, Bu sitede kullanılan yazı ve görseller için telif hakkına sahiptir. Kullanmadan önce hakkınızda yasal işlem başlatılacağını unutmayınız.